torsdag 19 april 2012

Rutigt

Hej vänner! Den här söta såg jag inte alls innan den uppenbarade sig för mig på Freeport. Och inte kunde jag hålla mig till bara en heller - en lång och en kort rutig wunder underdress fick följa med till Oslo. Sötaste rutorna i vitt och rosa ackompanjeras av blommor, spetsar och rosetter. Übersött, javisst, men man kan väl få vara lite söt också ibland, åldern till trots. Allt i allt hänger då alltså inte mindre än fem (ja, du såg rätt) bomulls-wunder-plagg i garderoben. Som sagt, att göra saker med måtta är inte min grej...

Till söta klänningen har jag Spoiler underskirt och Tenfold knit i ull. Fortfarande ingen värme, men varmare idag, och det räcker att ha ett litet linne under ullen.






10 kommentarer:

Unknown sa...

Hade de mycket i storlek 1 på Freeport?
kramis

K. sa...

Åhh, vad himla fin du är! Så där vårigt glad så det sprudlar om dig. Bra köp alltså. Och så massor av kramar på det.

Anne sa...

Så snyggt! den där underklänningen har verkligen perfekt passform. Jag använder mina hur mycket som helst.
Kramar

Hilde sa...

Underbar färg och verkligen jättesnyggt.
Kram

Fiona sa...

Läcker kombo!

Kram

Gamla mamman sa...

Ja, det tycker jag! Förstås ännu fler 0:or, men det var bra urval den här gången
Kram

Gamla mamman sa...

Vad gulligt sagt :-) En bra dag och en stor kram tillbaka!

Gamla mamman sa...

Ja, den har verkligen bra passform! Väldigt glad i den :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Den var så mycket snyggare i verkligheten än jag hade trott!
Kram

Gamla mamman sa...

Tack! Smällkaramell :-)
Kram