söndag 3 juni 2012

En färgklick

Väderomslaget är inte att ta miste på, tjugo grader kallare än förra helgen känns. Men är sommargarderoben framme så är den. Och nya scarfen - tornado square scarf - är somrig samtidigt som den värmer under kylslagna morgnar och i frostiga nordanvindar. Turkost har alltid varit en favoritfärg, och tillsammans med rosa toner blir det hela väldigt somrigt.









Pointers short cardigan i storlek 0 och A-one silk short camisole i storlek 1. Jeans från Lindex och skor från Bianco. Armband från Nora.

10 kommentarer:

Sara Mia sa...

Oj, vad fint med turkost och rosa i kombo. Färger som i alla fall ger en hint om att sommaren snart är här. Kram!

Titti08 sa...

Sandalerna vilka godbitar!!
Kram Titti i lika kylslagna norr.

Hilde sa...

Oh ja, turkos har verkligen blivit en favorit hos mig med. Du är verkligen snygg i outfiten. Hoppas sommaren kommer tillbaka snart.
kram

Anne sa...

Supersnyggt på dig! jag är inte så turkos av mig men tycker oftast att det är snyggt på andra :)
Kram

Nena sa...

Jag har alltid älskat turkost mest av alla färger, men det har ju faktiskt varit en bristvara hos odd Molly. Gissa om jag frossat i vår!!!!!
Kram

Septemberflikka sa...

Snygg kombo!

Hoppas att det snart är sommar igen.

Kram

Solid sa...

Hej!

Så sommarfint med rosa och turkos även om jag längtar efter solsken.
Kramar från Eva

Fiona sa...

Superfint alltihop!
Har funderingar på att reklamera vädret men har inte kommit vart.
Kram!

Unknown sa...

Åh så fina färger:)))) Kram!

mamma sa...

Turkost klär dej, det var jättefint.

Kram kram