måndag 25 juni 2012

Liten sommar-rea-bloppis

Alla andra sommarrear ju, så då passar jag också på att göra det! Här är några somriga Odd Molly som jag hoppas ska hitta nya hem. Lämna en kommentar och skicka sen ett mail om du är intresserad. I priserna ingår frakt med vanlig post. Alla plagg är i mycket gott skick.

Begonia cardigan Dark magnolia, stl 1. Normal till liten i storlek. 550 SEK / 480 NOK
SÅLD!

Elouise Cobell cardigan Vintage rouge, stl 0. Normal i storlek, kort modell. 550 SEK / 480 NOK

Print tank Almost black, stl 1. Normal i storlek, lång i modellen, urringad bak. 200 SEK / 170 NOK
SÅLD!

 New Jersey tank White, stl 0. Normal till stor i storlek. 200 SEK / 170 NOK
SÅLD!



10 kommentarer:

Sara Mia sa...

Snälla Tigern! Jag vill så gärna köpa din fina New Jersey tank. Hör av dig till mig: sara.rodin-malmberg@telia.com KRAM!

Josanne sa...

Print tank almost black får väldans gärna ett nytt hem hos mig om den vill och du har den kvar... Jag mailar. Kram!

Gamla mamman sa...

Mailar dig imorgon -tanken snart på väg! Den blir toppen till dig :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Det vill den gärna :-) Och jag vet du tar väl hand om den :-)
Kram

dianasdrömmar sa...

Mycket fint :), synd att vi inte har samma storlek, ha en härlig tisdag kram Diana

VivanDivanGoesFashion sa...

Åååå den där Begonian minsann, den har jag ju letat efter i den färgen. Jag mailar dig sötis

Kram
/Vivvi

The Queen of fucking Everything sa...

Instämmer med föregående- ack den Begonian! Men jag behöver nog en storlek större. Otur=(
Kramar och glad sommar (hoppas ni har lite bättre väder än vi...)

Gamla mamman sa...

Kanske lika bra ;-)
Kramar

Gamla mamman sa...

På väg till dig! :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Den dyker säkert upp såsmåningom!
Glad sommar du med, hoppas solen kommer snart
Kram