fredag 1 juni 2012

Odd Molly Pre-fall 2012 - Njaaa

Hade förväntat mig mer färg, mer spännande och vackra plagg och detaljer. Fokus är förvisso inte på nya kläder - och rakt inte höstkläder - men det här hade nog blivit en liten besvikelse oavsett sinnesstämning.

Lika bra det förresten, jag kommer behöva strama in på klädkontot framöver. Lägenheten har jag bestämt mig för att köpa loss, trots att den är alldeles för stor för en person, så slantarna får kanske gå till banken hellre än spets, brodyr och knytband! Priserna i Oslo är vansinniga, men jag är fast besluten att det här ska gå bra, och klädkontot kommer inte hamna på noll - ni ska få dagens Molly här inne igen vad det lider :-)


16 kommentarer:

Sara Mia sa...

Jag kan bara hålla med. Det känns inte riktigt så nytt som jag hade förväntat mig. Lika bra är kanske det? Det kommer säkert annat fint till hösten, och den känns långt borta nu. Kram!

Nena sa...

Nej, det blev lite gäääsp faktiskt! Tycker broderierna är vackra på sidenplaggen, men modellerna märkliga. Kanske ser de helt annorlunda ut när "verkliga" personer provar så småningom, och då kanske man får omvärdera! I övrigt, nja, inte mina färger helt enkelt och inte så nytt!
Kram

Fiona sa...

Jag tycker att dom flesta "pre" inte är det jag vill ha, känns för det mest som något halvtamt och basic kollektion. Nja, jag hoppar nog och förväntar mig en fantastisk höstkollektion so dom visade tidigare i vår.
<Kommer du att stanna kvar i Oslo? (funderar på att åka dit i höst och jobba lite...)
kram

Hilde sa...

Stort steg att bestämma sig för att köpa loss lägenheten och stanna kvar i Tigerstaden:) Jag håller med när det gäller pre-fall, jag hittar nästan aldrig något där, men fall då kvider plånkan.
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Stor kram till dig fina tiger!

Adela

Unknown sa...

Inget för mig heller! Kram på dig!

Life´s Silverlining and I sa...

Inget direkt för mig heller, besviken. Stor kram

Anne sa...

Skönt att du har kommit till ett beslut - nog så stort och viktigt! Jag har inte heller blivit till mig över pre-fall - alldeles för tidigt!
Kramar fina du

Gamla mamman sa...

Säkert något som frestar såsmåningom :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Tycker de röda färgerna var fina, men resten lite gäsp ja... Men det brukar ju kunna bli bättre och bättre. Hoppas dock nästan inte det i år!

Kram kram

Gamla mamman sa...

Mycket basic över den - synd. Men tror också hösten blir mycket bättre!

Jag blir i Oslo alla gånger, det här är mitt hem trots allt. Vad roligt om du kommer hit!!

Kramar

Gamla mamman sa...

Ha ha, ja risken är att plånkan klagar till hösten!
Kram

Gamla mamman sa...

Tack söta! Stor kram tillbaka

Gamla mamman sa...

Tur man inte tycker om allt
Kramar

Gamla mamman sa...

Känner mig också lite besviken och snuvad liksom. Men det kommer väl mer...

Kramar

Gamla mamman sa...

Det känns nog bättre till hösten - på alla vis!
Och då tänker jag ta turen till Stockholm!

Kramar söta