måndag 11 juni 2012

Up-to-me-ism, spetsdröm eller teaparty?

På lördag ska jag bära världens sötaste lilla tjej till dopfunten, och vill gärna ha något på mig som matchar hjärtegrynets vita, virkade dopklänning med rosa underklänning (ni vet ju att jag är en matchningsdåre, så jag kan lika gärna vara ärlig...) Väljer mellan tre klänningar och ett antal koftor.

1) Odd Molly Up-to-me-ism strap dress, med pointers long, pointers short, timeout eller by Ti Mo med spetskant
2) by Ti Mo spetsklänning, men då blir det rosa band i midjan i så fall, med Ti Mo standardkofta
3) Odd Molly Tea dress, utan kofta.

What to do??

15 kommentarer:

Hilde sa...

Du är lika fin i alla, men jag är allt lite extra kär i Tea dress. Du och lilla grynet blir sötast oavsett.
Kram

Gamla mamman sa...

Tror jag också blir mer och mer inne på den när jag ser bilderna. Men de andra är ju också fina... Usch så svårt!
Kram

Titti08 sa...

Up-to-me-ism är en favorit hos mig med by Ti Mo koftan.
Tea dress bubblare!!
Kram Titti

Annelie sa...

Säger precis som Titti..Up-to-ism m by Ti Mo koftan!!
För att krångla till det o göra det extra svårt..så säger som andra val; by Ti Mo spetsklänning med bandet i midjan o koftan till! Den är du bedårande fin i!! Passar kanske allra bäst på just ett dop..

Nu har du nog svårt att bestämma dig! Du är ju fin i alla..
Kram

Mollymera sa...

Är jätteförtjust i Up-to-me-ism dress så jag lägger min röst på den.
Kramis

Anonym sa...

Up to me ism med pointers short!!
Mvh Viktoria

Anonym sa...

Tea dress - perfekt til denne anledning!

Klem fra Grethe

Life´s Silverlining and I sa...

Så fin du är i alla, timo med bandet i midjan är min favorit! Kram Nilla

Unknown sa...

Tea dress! Så jäkla fin! Kram

Shopaholic sa...

DU är LJUVLIGT vacker i vilekn som men min favorit är Tea Dress, sedan Up-to-me-issm dress med timeout ;-) Dop är så otroligt härliga,glada tillställningar.
KRAM!!

Anonym sa...

Jag hejar på dem översta med koftan som ser ut som en fjäril. Har inte koll på vad som heter vad, men fint var det. Klänning nr 2 kommer på andra plats i min röstning!

Kram från Bull

Fiona sa...

Oj, vad svårt! Alla är ju superfina på dig!
Kram

Gamla mamman sa...

Oj, vilken anstormning - vad snälla ni är :-) Men jag är inte så väldigt mycket klokare... Lutar ju kanske åt Tea dress eller Up-to-me-ism strap dress. Men Ti Mo-spetsen är också fin... Nån annan som har lust att ha en tigerfadder till en liten sötnos? ;-)

Återstår då att höra med hjärtegrynet herself. Kanske hennes röst blir avgörande.

Stor kram till er alla!

K. sa...

Åhh, så mycket fint! Jag tycker Up-to-me-ism. Utmärkt tillfälle att använda den och så vacker med Pointers. Kram

Odd me sa...

Ojojoj Vad svårt! Du är sagolik i alla :) Men tycker nog By Timon eller Tea dress :) Kram