tisdag 19 juni 2012

Yankee candle

På tal om att lite kan betyda så mycket, och att det går upp och ner; jag vann ett doftljus hos söta Diana och Ombonat igår! Och inte vilket doftljus som helst heller; ett Yankee Candle, min favorit. Såg förresten lite av "Undercover boss" om Yankee Candle häromdagen. Jösses så mycket olika dofter de har!! Blev ganska sugen på att åka på studiebesök i Flagship store och fabriken i USA :-) Har blivit beroende av doftljus - de dyra förstås - och nu var precis rätt tid för att fylla på skåpen lite grann. Stort tack till Diana och Ombonat!

För er som ännu inte upptäckt Yankee Candle - gör det! Utvidga mysfaktorn hemma med luktsinnet. Den här ovan t ex doftar himmelskt och sprider en stämning av sommar, solvarma bryggor och salta stänk. Finns till specialpris hos Ombonat just nu!

7 kommentarer:

Linn sa...

Oj vad roligt! :)
Beach walk hör till mina favoriter. En ny som kommit nu till sommaren, beach flowers är också himmelsk!!
Kram

Gamla mamman sa...

Den måste jag leta upp och snusa på - lät väääldigt bra :-) Tack för tipset!

Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis söta du! Su kul att du vann det! Kram Nilla

Titti08 sa...

Det enda doftljus jag använder...för tillfället är det Bahama breeze som står på köksbordet.
Kram Titti

Hilde sa...

Grattis! Det är absolut bästa doftljusen.
Kram

Unknown sa...

Grattis! Ja dom luktar ju fantastiskt dom där ljusen! Kram

Gamla mamman sa...

Tack tjejer!!
Kram