fredag 20 juli 2012

Bikini och baddräktstips

Äntligen lite sol och bad! Jag är ju lite sent ute, men bättre sent än aldrig. Om ni som jag, har svårt att hitta bikini och baddräkt som ni känner er bekväma i, kan jag rekommendera en av varje: Prickig bikini från Lindex och randig baddräkt från Accessorize. Båda i lite 50-talsaktiga modeller som går tillräckligt långt ner över rumpan för att slippa dela skinkorna i två... Formsydda och lätt vadderade kupor, bikiniöverdelen med full justerbarhet.

Hoppas ingen svimmar nu, men så här ser en vanlig människa ut i badkläder, utan silikon och retuscheringar, men med lite magsladder, ridbyxlår, hängrumpa och blåmärken i gengäld :-) Det har tagit mig lååång tid att komma fram till att jag vågar lägga ut det här, men vad sjutton, jag springer ju runt så här på stranden! Ni får ta mig för vad jag är.








8 kommentarer:

Fröken Abbe sa...

Bra gjort! Bikinin var ursöt!
KRAMAR

Odd me sa...

Du är jättefin! badkläderna med :) Hade jag sett ut som du hade jag var lycklig :) Kramar

Unknown sa...

Hihi lovely!

Titti08 sa...

Jag säger ursnyggt!!!
Kram Titti

Anonym sa...

Jag svimmar av "begeistring". Jättesöta badkläder! Och fantastiskt fina bildar från Venedig. Vi har 6 grader och molnigt/regn än så länge. kram, A

Hilde sa...

Coola bruden, så där ser en riktig människa ut. Ursnyggt!
Kram

Anne sa...

Du regerar och dessutom är du fin.
Kramar

Hanne sa...

Elsker badedrakten!!