måndag 9 juli 2012

Dåliga matvanor?

Frukost: Ett glas mjölk, några skivor ost och några skivor Onsalakorv
Lunch: Pannkaka med bacon och fetaost, några chokladpraliner
Kvällsmat: Chilipoppers från Burger King och en liten chokladmilkshake från Mackern

Hade helt ärligt mycket GODA INTENTIONER och relativt långtgående PLANER på att laga nyttig och näringsrik middag, men när solen sken så fint igår kväll tog jag med mig Anja Pärson på podcast och traskade runt på promenad en timma istället. Och då är det enklare med poppers och shake. Helt logiskt och inte fullt så jätteilla va? Och jag fick faktiskt vällagad, god och mycket mat i lördags!


7 kommentarer:

Anne sa...

Hahaha det där förbaskade McDonalds :D Så himla gott ibland!
Kramar

Sara Mia sa...

Jag kan förstå dig. Mycket som lockar och är lätt att det liksom bara slinker ner. Men är man bara medveten om det så väger man upp det vid annat tillfälle tycker jag. Man måste ju få unna sig lite gott på semestern. Framför allt är det skönt att inte behöva laga till något varje gång. Kram!

K. sa...

Äsch, jag kan förstå dig. Det är helt ok att fuska lite med maten ibland och speciellt nu på sommaren då det finns så mycket annat trevligt att tänja ut tiden till. Kram

Hilde sa...

För mig är sommaren den svåraste tiden att äta hälsosamt. Kläderna krymper och jag förstår inte varför:)
Kram

Unknown sa...

Det sjuka här är väl att jag blir dösugen på alltihopa;) Kram

Fröken Abbe sa...

Färgerna på din 327:a är ljuvliga! Och nä, så illa är det verkligen inte!
Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha, diggar era kommentarer brudar - nu har jag inte alls dåligt samvete längre :-)

Kram kram