söndag 15 juli 2012

Ett långt tadaaaaa

Det blir lite "TADAAAA" över klänningen faktiskt. I alla fall på mig som aldrig har långa klänningar och kjolar. Det lätta, tunna tyget som smekar benen, de flätade banden, volangen i urringningen, färgen. Det var inte jättevarmt igår kväll, men det var SOL, och vad passar bättre än en lång klänning och jeansjacka då? Har haft Odd Molly Tadaa long dress innan, men inte i full offentlighet, och jag trivdes bra.

Den är lite för lång, men tycker det är ok att ha platåer till; de här från Bianco. Matchade med halsbandet från Stylesnob och den ursöta lilla mobilväskan från 67 som jag vann hos Toodiboo. Den premiärade igår den med, och den är jag nog lite förälskad i!








6 kommentarer:

Titti08 sa...

På mig är den också väl lång så lite klack behövs.....tycker mycket om mina två Taddaa!
Kram Titti

Anne sa...

Jag har torktumlat båda mina som förlorade 2-3 cm på längden vilket passar mig perfekt :)
Kram

Hilde sa...

Vad fin du är. Jag valde nog fel färg på min, för den tröttnade jag på hur snabbt som helst.
Kram

Gamla mamman sa...

De är verkligen fina, ska in och kika hos dig. säker på att du är smashing i dem!

Kram

Gamla mamman sa...

Vilket bra tips - det ska jag också testa!
Kram

Gamla mamman sa...

Du som var så fin i din! Men det är lite svårt det där med starka färger, plötsligt tröttnar man.

Kram