torsdag 5 juli 2012

Hjärtegrynet ska gunga

Nu ska det bli gunga av för hjärtegrynet! Den alldeles väldigt försenade doppresenten kom igår, precis i tid för att få åka med mamma och pappa hem till Sverige (spände t o m fast honom med säkerhetsbälte i baksätet). Beställde ett ljusgrått, jämnt får, och precis så fin som jag önskade var han! Det här är inte bara en leksak, men också en fin möbel som jag hoppas både grynet och föräldrarna ska tycka om. Hon ser aningen skeptisk ut tycker jag, men jag får åka hem och öva med henne snart!

Fåren är perfekta doppresenter till småttingar som står er nära. Handlagade med äkta fårskinn, de är t o m öronmärkta :-) Vet inte var man får tag på dem i Sverige, men de kanske skickar från Norge. Spana i så fall in Valdressauen här.


8 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Hur söt kan man vara :)..ett sånt får har vi också fast vitt så fint kram Diana

Titti08 sa...

Vilket ljuvligt får...det kommer hon att få glädje av i många år.
Kram Titti

Unknown sa...

Vad fint! Ingen dålig present:) Kram

Hilde sa...

Men vilket gulligt får. Den lilla damen kommer nog så småningom att uppskatta det mer.
Kram

Anne sa...

Hej sötnos. Ledsen att jag är så dålig på att lämna avtryck men dagarna och kvällarna är smäckfulla hihi
KRAM

Anonym sa...

VILLE BARA TALA OM ATT EN SÄLJARE MED ALIAS: KITTYGIGI HAR LAGT UT EN ANNONS PÅ EN ROSA LIEBLING BLOUSE!! DU ÄR MED PÅ EN AV BILDERNA FRÅN DIN BLOGG!! HAR HON FRÅGAT DIG??

Fiona sa...

Vilket gulligt får! Klart det skulle vara fastspänt:)
Kram

Gamla mamman sa...

Fåren är verkligen jättesöta. Och grynets mor och far var i alla fall eld och lågor :-)

Anonym - tack för info! Jag tog kontakt och bilden är nu borta.

Kramar alla!