lördag 11 augusti 2012

Blått är flott!

Jag som aldrig har trivits i blått har blivit en riktig blånisse! Sen kan jag inte ha bäbisblått t ex, men jeansblå och turkosa färger med mycket värme i, och lite mörkt marinblått, trivs jag jättebra i. Och i Italien hittade jag ett par blå skor som blir perfekta till jobbet. Dagens är Odd Mollys jeanstunika - som jag inte kommer ihåg namnet på just nu - ett par mörka jeanstights, ett spetslinne från Promod (Italien) och de italienska skorna från Geox. Mycket Italien allså, i svensk tigeranda.





4 kommentarer:

Fiona sa...

Så snyggt! Ich det matchar både dig och Berit <3
Kramar

Flippis sa...

Jättefin är du. jättesöt och du passar fint i blått tycker jag! Klem

Gamla mamman sa...

Tack tack, viktigt det matchar Berit :-)

Gamla mamman sa...

Tack för det! :-)
Kram