lördag 25 augusti 2012

Födelsedags-molly-träff i Stockholm

Kära bloggvänner! Snart är det födelsedag. Inget jämt, inget stort, men det måste ju ändå firas! Och i år tänkte jag resa bort. Till Stockholm närmare bestämt; 7-9 september. Och där kommer ni in i bilden! Än så länge är begivenheten en helsvorsk och ganska oplanerad tillställning med söta Hilde, och jag har inte heller tänkt arrangera nåt stort, men det hade varit så mysigt om ni som är i närheten (eller har lust att åka dit förstås) har lust att joina oss under delar av eller hela helgen :-)

Hilde och moi bor på Nordic light hotel och ankommer fredag eftermiddag. Sen är planen lite lös, men följande har jag tänkt mig:
Kanske en spökvandring i gamla stan kl 18 på fredag kväll?
Middag på fredag - tänkte Bistro bestick
Mollyrace på lördag - Odd Molly-butiken, Tintin, NK, Åhléns, Mathilde (försökte få komma till Odd Mollys HK, men det gick visst inte)
Lunch på Vapiano (så klart!)
Fika på nåt riktigt bra café, Rosendal om vädret tillåter, gärna med citybike - andra förslag mottas med tack!
Middag och lite party på lördag kväll - förslag mottas med tack!
Brunch på söndag - förslag mottas med tack!

Hör av er om ni har tid och lust! Kommentera eller skriv mail hit.
Hoppas vi ses!


8 kommentarer:

Fröken Abbe sa...

Åh, det hade ju varit urkul! Tyvärr ska jag till Tyskland och shoppa vin.
Kram

Odd me sa...

Åhhh vad roligt det låter! Men måste kolla finanserna... Kramar

VivanDivanGoesFashion sa...

Ååå så det blir av. Skulle så gärna vilja komma. Jag ska se vad jag kan göra men det är inte så många helger kvar tills vi flyttar och vi måste lägga all ledig tid på gården så jag måste kolla lite med maken vad han tycker...Jag återkommer

kram
/Vivvi

Hilde sa...

Åååh, det ska bli så roligt!
Kram

Anonym sa...

Hej! Kan rekommendera brunch på Berns Asiatiska. 350 kr så ingår sushi, dumplings, ostron, mm mm och ett härligt desserbord inkl kaffe/te. Moderna museeet har en väldigt trevlig brunch också eller om man vill ha lite mindre ställe café Nero som ligger i närheten av odengatan.

Anonym sa...

Skulle vara jättekul att komma men har tyvärr annat inbokat den helgen. Ska se om det kan avstyras...hör av mig :)
kram
elisabeth

Angelin sa...

Ååå.. Jeg skulle ønske jeg kunne komme! Jeg hadde hatt så godt av å reise bort en helg. Men jeg må vente til jeg er ferdig å amme. Jeg har aldri fått til det med pumping.. Men dere må kose dere, og ta masse bilder!
Klem

Anne sa...

Hej hopp :)
Jag hänger gärna med på lunch på lördag för jag vill jättegärna träffa er men vet att jag behöver ha sovmorgon ;) Jag har både ditt och Hildes nummer sen tidigare ju.
Kramkram