söndag 5 augusti 2012

Höstkval

Sista dagen innan det är tillbaka till jobb igen. Och innan vi vet ordet av är sommaren slut och hösten här. Men sommaren har ändå varit bra, så mycket bättre än jag kunnat föreställa mig! Och jag tycker om mitt jobb, även om några dagar till på stranden inte hade skadat nämnvärt. Och ikväll kommer Berit - min nya, lilla livskamrat!

Så höstkvalen består av något alldeles, fullständigt annat, i-landsproblem deluxe och en shoppaholics bekännelser; vilka reserverade Mollysar ska man köpa?? Lite rosa i Feelingserien och lite orange i Canna och Aguaranaserien kanske?




Eller en lite mer vinröd variant av Easygoing?


Och lite svart och vitt är ju alltid bra att ha - Ladylike cardigan, Feelingserien i chalk och lite matchande silkesvarianter?






16 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har ju fått orange på hjärnan jag inför hösten. MYCKET finheter på G!!! Kram

Odd me sa...

Mmm jag vet precis vad jag vill ha och den här och är det inte så mycket och så orimligt :) Tre av fyra klara än så länge :) Lila och svart blir det. Kram

Fiona sa...

Så mycket snyggt, jag blir helt yr!
Tänk vad mysigt du ska ha det i kväll med kisekatten <3
Kramar

Helen sa...

Den cerise stickade klänningen/tunikan är det enda jag förbokat. Tänker då inte vara färglös i vinter. =)

Titti08 sa...

Rosa ponchon känns som ett måste men det dröjer ett tag innan varma kläder behövs för mig!
Kram Titti

Sara Mia sa...

Tänk att lilla Berit äntligen ska få flytta in i Tigerlyan. Ska bli så kul att få se en bild av henne. Kram!

Angelin sa...

Ja takk til alt sier jeg:) Det er ikke så farlig at høsten nærmer seg når vi har dette å se frem til.

Klem

Sofia sa...

Galet svåra val! De där benvärmarna är på väg häråt åtminstone! Kram (Å hälsa Berit!)

Gamla mamman sa...

Jag vet! Galet snyggt ju!

Kramar

Gamla mamman sa...

Ha ha, bra du har bestämt dig. Ser fram emot att se det!
Kramar

Gamla mamman sa...

Eller hur! Sjutton så mycket man hade velat ha
Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha, nej det är ingen risk :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Du kan ju njuta av alla fina sommarklänningar ett tag till, så skönt! Men rosa ponchon tycker jag också känns som ett måste såsmåningom.
Kram kram

Gamla mamman sa...

Såg att du hade sett henne, och mysigt blev det :-)
Kram!

Gamla mamman sa...

Ha ha, helt sant! :-) Nu gäller det bara att välja och hålla fingrarna i styr då...

Klem

Gamla mamman sa...

Nu är de på väg hit med :-) Berit hälsar tillbaka!
Kramar