tisdag 14 augusti 2012

Odd Molly Fall 2012

Det kom ett paket. Som jag cyklade i ösregn och ilfart för att hinna få ut igår. Så förväntningarna var stora! Faktiskt aningen osäker på om de infriades, men kan bero på att det var så jäkla varmt att prova. Ull mitt i sommaren är ingen hit. Men det blir nog fint till hösten, eller vad tror ni?

Easygoing short dress i Ruby, storlek 0. Den är kort och ganska rak och smal i modellen, samtidigt lite stor i storlek (men den krymper kanske lite). Söt halsringning, men man måste ha något under, både för ringningens och längdens skull. Enkel och stilren, kanske lite för enkel?

Aguarana legwarmers i Silky pink, One size. De här är å andra sidan långa, ganska små i storlek, eller stumma liksom (som sockarna brukar vara). Fast de töjer sig säkert lite. Färgerna och mönstret tycker jag bara är ljuvliga! Precis de färgerna jag vill trippa runt i i höst.










8 kommentarer:

Odd me sa...

VAd fint! Jag slog till på en trea i Violet (såklart:)), kanske att den blir för stor då.. Beställde från Canada so det tar lite tid innan den hittar hit :) Kram

mamma sa...

Den blir säkert fin till hösten.

Kram

Improve my days sa...

It looks nice ;)
Still waiting for mine, size 1 and in the same colour - ruby.
But not thinking in wearing it so soon... i'm in bikini right now :)
Big hug for you.

Unknown sa...

Attans snyggt! Jag vill ha dom sockorna i svart.....Och klänningen i orange. Hur jag har tänkt mig att det skulle passa ihop kan vi ta nån annan dag;) Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Vilken härlig färgklick. Sååå snyggt till hösten. Man nästan längtar ju tills man kan börja ha ull....eller nej förresten, inte riktigt än men snart så :)

Kram
/Vivvi

Angelin sa...

Fiiiiiin!!! Håper mine ting fra fall kommer snart.. Selv om jeg håper det blir en stund til jeg får bruk for det.

Klem:)

Angelin sa...

Jeg har forresten bestilt meg denne i str 2.. Tror du den blir for stor til meg som ligger mellom 1 og 2 i OM?

Gamla mamman sa...

Svårt det där med storlekar. Och jag har ju bara provat 0:an, som är kort och aningen vid till mig som brukar ha 0 i ull. Men stickade saker brukar det ju inte skilja så mycket i storlekarna på. Blir säkert bra det ni har beställt!

Kramar!