tisdag 4 september 2012

En sån där dag

Där allt går i ett, där det är lite, lite för mycket för att man ska hinna med. Inflyttningsbesök, storhandling, terminsstart på kören, bus med Berit och tårtbak. Men nu står pavlovan i ugnen, jag är nyduschad och Berit klarar sig själv en stund. Skönt att pusta ut lite och ladda inför morgondagen. Som inte blir storslagen, men nog ska jag fira lite grann trots allt. Man fyller ju ändå bara år en gång om året, så det blir pakethämtning på posten och tårtkalas med finaste vännerna. Och så har jag tragglat Ja må du leva med Berit, vi får se om hon kommer ihåg den. Och mig. Förväntar mig helt klart frukost på sängen imorgon ;-)

Har också varit en sån där mellan-sommar-och-höst-dag. Och The pre-fall kjol från förra hösten fick komma ut; Sigh skirt. Tillsammans med Aguar top och LK pointelle. På fötterna Swedish Hasbeens från HM. Fanns ett par strumpor på morse också, men de åkte av under lunchen. Regn och rusk i morse byttes mot ännu en riktigt härlig sensommardag.







14 kommentarer:

INSPO sa...

Till hösten så hade ett par BY KOAH passat utmärk till de söta Odd Molly.
kika in 7 helt fantastiska modeller @ www.inspo.nu

HOUSE of ADELA sa...

Snygg kombo jag har alltid gillat den kjolen så mycket men inte kommit över någon;) Haaaaa din lilla misse är så toksöt! Kan förstå att det lilla trollet har överskottsenergi=) Helt underbar är hon!

Kramar
Adela

Septemberflikka sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en mysig dag!

Kram

Hilde sa...

Stort grattis på födelsedagen Tigern. Hoppas du får en underbar dag!
Kram

Anonym sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag!
Kram
/elisabeth

Flippis sa...

Grattis så mycket! Hoppas dagen blir till belåtenhet, Storklem

Odd me sa...

Grattis!! Och fin dagens! Kramar

Gamla mamman sa...

Ska ta en titt!

Gamla mamman sa...

Tack! Och tack för den fina kommentaren på fb :-) Trollet har nog av energi ja, hon kunde gärna dela lite med mig ibland!

Kram!

Gamla mamman sa...

Tack tack, det blev en bra dag!
Kramar!

Gamla mamman sa...

Tusen tack (för att svorska till den ordentligt :-)
Stor kram

Gamla mamman sa...

Tack, gulligt av dig :-)
Kram

Gamla mamman sa...

TAck så mycket! Mycket belåten tiger som går till sängs nu :-)
Kramar!

Gamla mamman sa...

Tack tack!!
Kram från Oslo