tisdag 9 oktober 2012

Bosatt i mitt hjärta

Det är nog inte så svårt att fånga mitt hjärta - och den här lilla damen har verkligen lyckats! Hon är fast inventarie för alltid. Blir alldeles varm och upprymd när jag träffar henne, och att se på fotona från helgen ger mig stor glädje. Blir nästan rörd över den lilla skapelsens ansiktsuttryck och kroppsspråk; tänk att det kan rymmas så mycket i nåt så litet. Ett halvt år har gått sedan hon kom till världen, men det känns som att hon alltid har funnits. Mitt lilla hjärtegryn.











7 kommentarer:

/T sa...

Hun er heldig som har en tante som deg!
Det er det ikke alle som har, tenk for et forbilde du er!

Klem

Unknown sa...

Jättesöt!
Kram

Unknown sa...

Lilla sötnosa:) Bedårande! Kram

Angelin sa...

Å gud for en søtnos! Ikke rart du er betatt:)

Anne sa...

Vilken sötnos - jag ler fåningt när jag tittar påbilderna :)
Kram

Helen sa...

Ja det är som sagt tur att moster/faster är ett livstidsuppdrag. =)
Riktig sötnöt!

Me and my life sa...

Så himla söt, jag får bebisvibbar direkt! Min yngsta är 5 o ett halvt men det känns som igår, att hon var som ditt hjärtegryn!
Kram