fredag 12 oktober 2012

Hemhjälp

Jag har fått så himla bra hemhjälp sen ulltussarna kom! De hjälper mamma att sy gardiner, de hjälper mig att bädda sängen, de är duktiga på att röja undan. Det enda jag fortfarande måste göra helt själv är att dammsuga ;-) Med världens snällaste mamma (som dessutom är jätteduktig på att sy) har jag nu nygamla, jättesöta gardiner i sovrummet (när vi till sist fick hängt upp dem efter att ha plockat bort ca 40 klor och två ulltussar från dem). Ska visa dem så snart som möjligt!







12 kommentarer:

Helen sa...

De är ljuvliga dina hjälpredor! <3

Anonym sa...

Så nydelige små sjarmtroll :-)

Må bare takke søteste tiger`n for tipset om rabatten på Glassmagasinet, nå er den vakre rubyfargede Twistme jumper min <3

Ha en fin helg med din mamma!

Klem fra Grethe

Titti08 sa...

Bild nummer tre är så härlig....Berit bestämmer!!!
Kram Titti

Odd me sa...

Hihi. En nybäddad säng är det bästa som finns :)) Kram

Lingonberrie sa...

Sötisarna!
kramar

K. sa...

Haha... Vad underbart söta de är! Man smälter ju bara av att se dem! Kram

Gamla mamman sa...

Ja, riktiga hjälpredor :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Å så bra! Kul att du hittade nåt :-) Ingen dålig rabatt!
Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha, ja, så är det! Berit är äldst och störst och bestämmer det mesta ;-)
Kram

Gamla mamman sa...

Speciellt när det är två kattungar i den också :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Mattes älsklingar :-)
Kram

Gamla mamman sa...

När de inte slåss i alla fall! Fast mest är de söta :-)
Kram