måndag 5 november 2012

Canna multi i hemtrevligt mörker

Oj vad mörkt det är! Den där timmen gör verkligen stor skillnad och dagensfotona blir riktigt mörka och dåliga. Men dagens är fin - nya canna cardigan i multi är lika fin som jag trodde och kul att komma hem till - och hemmet är fint :-) Återkommer till det.

Hemma är jag i alla fall och det är skönt. Borta bra, hemma bra. För det är inte alltid hemma bäst. Lite av varje är bäst. Men det blev en lååång resa hem. Efter fem timmar i Helsingfors var flyget till Oslo försenat och vi fick vänta drygt två till... Höll bokstavligt på att somna stående det sista och hann inte ens att lyfta med sista flyget innan vi sov som stenar båda två. Vaknade av sprängande öron när vi skulle landa och sen var det bara inspurten kvar. Innan jag fick träffa Berit och Elon, innan jag fick ta en dusch, innan jag fick se mitt "nya" hem, innan jag fick somna gott i egen säng.




9 kommentarer:

Hilde sa...

Skönt att du är tryggt hemma och att du är frisk.
Koftan är den finaste på länge..
Kram

Titti08 sa...

Välkommen hem!!
Kftan bor hos mg också...den är otroligt fin och tänk att jag kan ha den trots att det är ull i!!!
Kram Titti

Titti08 sa...

Koftan ska det stå!

Nena sa...

Skönt att resan hem gick bra, trots komplikationer!
Tjena tvilling förresten. Sitter här i mörka byxor, mörturkost linne och canna cardigan i multi!!! Vad snygga vi är!
Och vilken underbar resa ni gjort! Så kul att följa med i dina bilder!
Kram

Unknown sa...

Skönt att vara hemma hos bebisarna:) Kram

Gamla mamman sa...

Den är en hit helt klart! Tycker färgerna är så snygga ihop
Kram!

Gamla mamman sa...

Tack!! :-)
Cannan är verkligen mjuk och gosig!

Kramar

Gamla mamman sa...

Kul! Kan tänka mig hur snygg du är! :-)
Tack för uppskattande ord, roligt att ni följer med på resan!
Kramar

Gamla mamman sa...

Ja, de har jag faktiskt saknat :-)
Kramar