tisdag 27 november 2012

Lite möbler till salu

Mina nygamla möbler är på ingång - ååååå vad spännande det ska bli! Ett skåp är redan på plats, men nu kommer hela matsalsmöblemanget och lite annat. Bästaste pappan har målat och fixat hela hösten med de antika möblerna jag köpte i somras och bästaste mamman har klätt om stolarna och skavt möblerna :-) Jag tror tomten måste vara extra snäll mot föräldrarna i år!

När nytt ska in, måste gammalt ut. Och nu har jag lagt ut allt på finn.no. Pust och stånk vilken tid det tar... Ursäkta min frånvaro i blogglandia de sista dagarna! Så får vi hoppas någon är intresserad. Om någon som är på jakt efter matsal-s och vardagsrumsmöbler skulle råka kika in här, gör jag lite reklam här också:

Matsalsmöblerna sålda!


Ta kontakt om något är av intresse!

Inga kommentarer: