söndag 11 november 2012

Med hjärtat på rätta stället

Nu står det helt still, kommer inte alls ihåg vad dagens mollysar heter, men så länge hjärtat är med får det gå! Det är för övrigt inte dagens heller, men gårdagens. Och hos Guldlock och R med Bull, Bagarn och Bernt är det mycket hjärterum!

Pratade med Soffipropp igår om hur det känns att vara singel bland gamla vänner som har varit van att se mig i en relation, men det har faktiskt inte känts märkligt alls! Bland vissa skulle jag nog känna mig lite utanför, men umgängeskretsen här i Oslo är fantastisk. Här dugar jag liksom alltid. Oavsett. Jag är jag, varken mer eller mindre. Och att kunna umgås med paren som jag och ex-sambon tidigare umgicks med känns otroligt skönt. Jag är så glad för att inte bli "bortglömd" och för att ha såna fina vänner!

Hjärtat är till er - Guldlock, R, Bull och Bagaren! Och lite Bernt, fast jag är lite rädd för dig när du hoppar och skäller...






5 kommentarer:

mamma sa...

Du är jättefin, och jag är så otroligt glad över att du har fått så många fina vänner i Oslo.

Kram, kram

Anne sa...

Skönt att det fortfarande funkar med vännerna - glad för din skull :)
Kramar fina

Hilde sa...

Vad skönt att ni fortfarande kan umgås.
Kram

Flippis sa...

Håller med. Jag har några "par" som jag också umgås helt friktionsfritt med fast jag är "enastående" och det är skönt. Ibland uppstår det ju situtationer, där man är ensam med en massa par och det är inte alltid så roligt. då betyder de vänner man har, desto mer. Fin outfit precis som vanligt, Klem

Gamla mamman sa...

När man bor långt från familj betyder vännerna allt i vardagen, och jag har så många fina såna i Oslo. Hade aldrig trott att det skulle bli så bra här i tigerstaden :-)
Kram och sov gott ni fina tjejer!