torsdag 20 december 2012

Bara chips så långt man ser!

Ligger efter. Ca ett dygn eller så. Blir inte bätte av att flygen ALLTID är sena när jag är ute och reser. Idag blev det en timme efter schema till Gardermoen pga att piloten blivit akut sjuk!! Passar illa när man varit uppe en evighet och borde slagit in julklappar...

Så, det här är gårdagens lilla tripp; till en av Norges chipsfabriker. De spröda flaken snurrar runt överallt och sprider karaktäristisk potatis- och frityroljedoft. Blir tack och lov inte jättesugen på chips, är ingen chipsmänniska, men det finns ju annat snacks, och det blev en bärkasse som fick åka med hem :-)

Får väl se om det blir dagens tripp imorgon. Eller kanske jag hamnar ännu mer efter (har en känsla av det...) och lika gärna struntar i dagens tripp. Den var ändå inget att skriva hem om - idel regn och gråväder på Heathrow.









2 kommentarer:

Anne sa...

Oj. Jag undrar mest hur det luktade där?
Kram

Unknown sa...

Åhhh mums jag som är värsta chipsomanen haha. Där skulle jag varit!
Trevlig julhelg!
Kram