fredag 7 december 2012

Olydig

Jag har verkligen varit olydig och fyllt på garderoben ordentligt igen... Men hur ska man kunna låta bli när Odd Molly uppmuntrar på det här sättet?? Disobedient jumper är suuupersöt! Och med ullinne under passar den faktiskt redan nu. Den är lite kraftigare än den ser ut på bild, men mjuk och skön, och fin passform. Jag har en 0:a som vanligt, och den är normal till lite stor i storlek.

Nu väntar en kväll i soffan. Uteslutande. Har inte tänkt lyfta en finger (annat än zappa på TVn och kanske köra ett par pekfingervalser på tangentbordet) och snart väntar Love actually - världens bästa julfilm :-) God kväll där ute!








17 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

fin är du i denna, och visst är det kul att fylla garderoben:) kram Nilla

Anne sa...

Fiiin - jag vill också ha!
Kram

Titti08 sa...

Den är så fin, min fick dock åka åter....till förmån för jaquard jumper.
Ganska stor i storlek skulle nog ha haft en etta!!
Kram Titti

Helen sa...

Klia ett par katter bakom örat också väl? =)

Josanne sa...

Snygg som attan på dig! Fast dumt för mig för nu börjar jag ju att snegla på den igen... ;o) Kram!

OddStyle.dk sa...

Hvor er du bare fin :-) størrelse 0 uha du er lille :-)
Kram T

Lingonberrie sa...

Den är superfin och jag vill haaa-aa som man säger.
kramar och trevlig helg

Angelin sa...

Hihii:D Du er fin! Det er så deilig med noe nytt!
God helg:)

Gamla mamman sa...

Jo, slår aldrig fel :-)
Kram!

Gamla mamman sa...

Slår mig att vi ju INTE skulle prova nya saker, beklagar ;-)
Kram

Gamla mamman sa...

Bra det kommer något tillbaka istället då ;-)
Kram!

Gamla mamman sa...

Ja, såklart, de är välkliade nu båda två :-)
Kram!

Gamla mamman sa...

Hi hi, lätt hänt ;-)
Kramar!

Gamla mamman sa...

Jepp, inte stora damen här nej :-) Tack!
Kram!

Gamla mamman sa...

Mycket man vill haaa-aa. Tur det inte går att köpa allt, hade inte fått plats själv då!
Kram och god helg till dig med!

Gamla mamman sa...

Tack :-) Alltid kul med nytt!
God helg!

Anonym sa...

Fantastiskt fin!