måndag 17 december 2012

Sötaste lilla tärnan

Har alldeles glömt bort; den här lilla tärnan var och lussade för farmor och farfar i torsdags. Och faster fick vara med på ett hörn med hjälp av dagens avancerade teknologi. Söt som pepparkaka - skulle kunna äta upp henne! Och jag håller på att längta ihjäl mig efter julen och hemresan till hjärtegrynet & co. Det lilla trollet har börjat gå så jag räknar med att det blir måååånga inomhuspromenader med en liten knubbig hand i var av mina under nästa vecka.


3 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Så söt kram Diana

Anne sa...

Hur söt som helst "goknul" som man skulle ha sagt hemma i Jämtland :D
Kram

Runa sa...

Åh så söt hon är! Min gullunge (i Norra Sverige)...ringde på Skype och sjöng och en Lucia sång för sin moster i full Lucia utstyrsel. Vad gjorde man utan Skype?! Hoppas du får en jätteskön ledighet med din familj! Kramar