lördag 16 februari 2013

Tristess

Efter en rolig och intensiv helg, en hektisk vecka med många möten och glädjetjut över att tandoperationen gick så bra, blev det platt fall att komma hem tidigt igår, utan en enda ynka liten plan för helgen! Jag AVSKYR att inte ha nåt att göra! Det är rätt och slätt det tråkigaste jag vet. Ibland är det skönt att dimpa ner i soffan och inte göra nånting, men när man liksom går på högvarv och har lust att vara social är det INTE det minsta skönt. Dessutom blir jag megalat och får inte gjort ett skit... Det enda vettiga (?) jag gjorde igår var att testa nåt sorts hjärtsnacks med smak av sourcream & onion...

Ja, ja, som räddande änglar har både Soffipropp och Guldlock föreslagit date idag, det ser jag fram emot! Och så ska jag försöka komma på att göra något jag aldrig har gjort tidigare. Ett litet tips jag fick igår. Förslag någon?



3 kommentarer:

Fröken Abbe sa...

Oj, vad spännande! Vad har du aldrig gjort? Kan ju vara allt från att hoppa fallskärm till att gå på bio och sedan ut och äta med sig själv. Prova floating, manikyr, pedikyr, läsa en klassiker, spela biljard, äta mat från ett visst land...
Kommer på massor som jag aldrig gjort!
Kram

Hilde sa...

Ska bli roligt att läsa vad du aldrig gjort förut:) Jag är nog tvärtemot, jag älskar när jag inte har något att göra annat än att slappa, haha
Kram

Susanna i Oslo - nygift & gravid sa...

Kul med en till svenska i Oslo! :D

Önskar dig en fin helg!