lördag 30 mars 2013

Grattis och glad påsk!

För ett år sedan idag fick världen en ny medborgare och jag en ny favorittjej - hjärtegrynet gjorde entré! Det har varit så stort och så roligt, och jag är så otroligt glad i henne! Jag missar 1-årsdagen, men jag hoppas jag är förlåten, och lovar att ta igen den missade födelsedagen kommande år. Här ute i bushen finns ingen mobiltäckning, så den lilla sötnosen får nöja sig med en grattishälsning här. ETT STORT GRATTIS TILL MITT LILLA GRYN - DU ÄR DEN FINASTE I VÄRLDEN!

OCH RIKTIGT GLAD PÅSK TILL ALLA ANDRA DÄR UTE! Jag vet att ni läser, jag ser att ni kommenterar, och det är jag så väldigt tacksam över.

Påskkramar från tigern, bland lejon, elefanter och giraffer


3 kommentarer:

Flippis sa...

Hon är ljuvlig och jag önskar dig detsamma! Klemar

Titti08 sa...

Glad Påsk önskar Titti.
Det enda i djurväg jag sett idag är vår "hus-skata" som håller på och bygger bo i höga tallen nära oss!

Fiona sa...

Söta lilla ettårsprinsessa!
Har tittat igenom din blogg från zipline till fantastiska vyer, helt fantastiskt!
Kram och glad påsk!