måndag 13 maj 2013

1 år - grattis världens goaste lilla Berit!

Grattis på födelsedagen lilla gumman! Ett helt år har gått sen du kom till världen, som ett skärt litet knyte. Jag träffade dig första gången när du var 5 veckor - och jag blev förälskad i dig direkt! Tuff och nyfiken, tillgiven och gosig, och vacker som en dag. Sen den dagen du flyttade hem till mig finns du alltid i mitt hjärta och mina tankar. Att få komma hem till dig gör mig lycklig. Att mötas av ditt nätta lilla ansikte och snälla ögon gör mig lugn. Att höra dig spinna och känna värmen från din lilla kropp gör mig trygg. Och när du ser att jag är ledsen, tittar på mig, piper lite, ger mig en puss och en kram och sen hoppar upp på axeln för att trösta, gör du mig glad. Lilla finaste vännen - grattis på 1-årsdagen!

Det blir godis ikväll, och i morse blev det supergod frukost. Som lillebror också fick smaka på till stort jubel och spinnkonsert.




7 kommentarer:

Titti08 sa...

Ett stort GRATTIS till Berit!!!
Kram Titti

The Queen of fucking Everything sa...

Hipp hurra för Berit!!!
Kram!

Fröken Abbe sa...

Underbara bilder på dina fina katter! Klart hon ska firas!
Kram

mamma sa...

Grattis sötaste lilla Berit.

Puss o kram

Hilde sa...

Stort grattis till Berit! Underbar och söt är hon..
Kram

Unknown sa...

Grattis till bedårande Berit! Kram

Anne sa...

Grattis till både katt och matte :)
Kramar