lördag 13 juli 2013

En röd Ferrari

Då vet jag hur man ska flörta med italienarna; beundra, närgånget studera och fotografera deras röda ferrari så klart! Den stod ju där, perfekt placerad utanför en gammal vacker kyrka, och jag var snabbt framme med kameran. Utan att tänka på att bilens ägare och polarna stod några meter längre bort. Jäkla synd jag inte förstår tillräckligt med italienska och de inte kunde / vågade prata engelska - jag misstänker starkt att jag blev erbjuden en tur i vrålåket (hade det inte varit för att bilen skulle användas till ett brudpar precis då)! Nästa gång. Nästa gång ska jag kunne säga "Schysst kärra" och då, då ska det bli ferraritur på tigern.











1 kommentar:

Titti08 sa...

Lite skoj....för länge sedan hade jag en italiensk bekantskap i London....han hade en Alfa Romeo sportbil!
Kram Titti