tisdag 16 juli 2013

Toscana

Då har jag förflyttat mig en bit norrut och är nu på mat- och vinkurs på ett gammalt kloster i Toscana. Sa hej då till Soffipropp och Guldklimpen utanför "våran" lägenhet och begav mig sen till Termini där jag mötte en del av mitt nya och alldeles främmande resesällskap - sköna Helena med de snygga skorna och den rosa väskan. Ungefär samtidigt som jag så de snygga skorna och den rosa väskan insåg jag att hon var en tjej i min smak. Med insikten att hon också har väskan full av klänningar, är gammal dansare och älskar att fotografera kände jag att vi skulle bli goda vänner :-)











3 kommentarer:

mamma sa...

Det ser mysigt ut.

Kraaaam

Fiona sa...

Vilken härlig semester och kul att hitta en likasinnad:)
Kram

Anonym sa...

Kos deg, Paula. Du er en livsnytere - flink til å ta deg ut på tur med reisefølge som gir nye bekjentskaper. Nyt dagene i sør og skål litt ekstra :) sommerklemmer fra Bella