onsdag 23 juli 2014

Och det är inte så dumt med helg heller!

Vilket väder vi har! Det här måste vara bästa sommaren på länge, länge. Det är förstås förfärligt tråkigt att sitta instängd på kontoret, men jag lever för helgerna och kvällarna. De långa, ljusa ljumma kvällarna. Har investerat i en fuskrotting-soffa på balkongen och den är redan välanvänd. Perfekt att ligga och läsa och lyssna på musik där på kvällarna. Lite hängmatte-känsla, fast mer bekvämt. De lediga dagarna spenderas på en av Oslos fina badplatser. Och ska jag vara helt ärlig är jag inte väldigt länge på jobbet, så att de icke-lediga dagarna också kan spenderas där :-)













3 kommentarer:

Sara Mia sa...

vilka härliga bilder från Oslo! Jag måste absolut ta mig en tur dit någon gång. Ha en fortsatt skön sommar. Har precis kommit upp från vår lilla badplats i vårt område. I natt väntar första arbetspasset, semestern är alltså över. Fast jag klagar inte efter denna sommar. Dessutom stortrivs jag på jobbet, ska bli så kul att träffa kära arbetskamrater igen. Kram!

Nära vill jag leva sa...

Vilka underbara bilder och skönt att du kan unna dig lite ledighet.
Här jobbas det hela sommaren. Kramar

Anonym sa...

Mmm, så härligt! Det har varit alldeles för varmt för att ta med lilla pärlan på en tur ut, men nu börjar graderna bli skönare, så snart är vi på badstränder vi också. :)