tisdag 19 oktober 2010

Möte på Blossom

Ensam lördag i stan i härligt och kallt oktoberväder. Mission - Träning, tur inom Blossom och jakt på Odd Mollys vinterkollektion. Mission completed!

Zumban på Ila kl 11 på lördagar är en hit för resten av dagen. Ida Maria Kjeldsen har befriande och engagerande koreografi.

Sen mötte jag av en tillfällighet "syster" (vi är inte alls lika, men oberoende människor i vår närhet tycker vi är slående lika. Dessutom har vi födelsedag dagarna efter varandra och jag skulle egentligen hetat det hon nu heter, så syster it is! I alla fall här i bloggvärlden) och världens finaste kaninpälsväst på Blossom från danska Cream! Har aldrig tänkt att jag skulle köpa äkta päls, men nu är det alltså gjort. Och jag älskar den! Om någon blir upprörd så kan jag lugna med att kaninerna är... hrm... VAR vilda, alltså ingen mink-farm-varning. Den är mjuk, lätt, varm och jättegosig.




Inga kommentarer: