onsdag 20 oktober 2010

Ut och flyga

Idag har jag och avdelningen varit ute och flugit. I ordets rätta bemärkelse. Vi var ca 1 km från Kvernberget. Uppifrån. Men pga kraftigt SNÖFALL fick vi vackert vända tillbaka till Gardermoen... Det är andra gången det här händer oss! Vi får börja lägga turerna till sommaren istället.

Positivt (har lärt mig att man ska se positivt på livet):
1) Får träffa Sambon lite mer än planlagt
2) Får tid att packa till Marocko
3) Hann inom Oslo City och hittade ett par svarta, nätta skinnstövlar (jag hade ju egentligen sagt att jag inte skulle handla nåt mer förrän efter Marocko. Men jag hade ju inte sagt det högt. Och bara till mig själv.)
4) Fick sovit mer än planlagt på flyget
5) Har fortfarande turen att se fram emot
6) Fick följa den fantastiska solnedgången lite längre
7) Fick lusläst Flygtogets magasin Go to gate


Inga kommentarer: