måndag 14 februari 2011

Dammsugare och saknaden av fika!

Hade nästan glömt... hur härligt dammsugare smakar och hur härligt gröna de är! DET tror jag är den största nackdelen med Oslo; det finns inga riktiga caféer och jag fikar alldeles för lite. Tur att jag får vara i Sverige ibland och fika ikapp! Har varit inom otaliga caféer och har i tillägg haft en fika i sängen på hotellrummet. Nu har jag dessutom härmat söta Lingonet och köpt några söta dammsugare från Bombadill att ta med mig hem :-)



5 kommentarer:

Me and my life sa...

hihihi, det blir extra kul med lättmjölken i bakgrunden och så bakverken...

Men mums är det!

Kram!

Lingonberrie sa...

Mums! Kul att du hittade dom. Jag funderar på en donut till kanske...:-)

Ha en fin kväll!!!!
kram!

Gamla mamman sa...

Forbid me not - ha ha, har jag inte ens tänkt på, men komiskt :-)

Lingon - tack för tipsen, blev så glad när jag hittade dem!

Kramar från tigern tillbaka i Oslo

Jeanette sa...

Mums! Den 'riktiga' fikan hade jag inte tackat nej till. ;)
Kram

Gamla mamman sa...

Jeanette - nej, den var mumsig. Blev lite sugen nu... Synd att tygdammsugarna inte går att äta :-)
Kram