söndag 6 mars 2011

Att vänta i spänning

Om man inte har nog av spänning i livet sen tidigare, kan man alltid klicka hem nånting från en avlägsen webbutik, t ex DeepFling. Inspirerad av Odd Josanne, började jag känna efter hur det känns att följa det där paketet. Och gud så spännande det är! Ja, ja, låter patetiskt, men det ÄR spännande! Lite som att se på spurtuppgör på stafett i VM :-)

Men aningen snabbare hamrande hjärta går man in på trackingen och ser var paketet är. Har det lämnat USA? Kommit till Norge? Fastnat i tullen? Och så dimper det till slut ner en avi i brevlådan och med något högre adrenalinnivå går man spänd till posten! Vilket jag ska göra inom kort - det här kom till mig i fredags :-)

2 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Spännande, spännande...vad har du klickat hem? Ibland tror jag man blir lite beroende av att vänta på paket:-)

kramar och ha en fin vecka!

Gamla mamman sa...

Bildbevis kommer, men det bör ligga ett par koftor och vänta på mig :-)
Ha en fin vecka du med! Kram