tisdag 15 mars 2011

Odd Molly Combo - Swain tweed coat, Wilma mankiller, Bronte blouse

Undrar hur många mollysar man kan få på sig på en gång... Det blir inget rekord idag, men tillräckligt för att bli en combo av mollysar. Swain tweed coaten blir använd för sällan, så idag fattade jag ett viktigt beslut - den ska få vara med till vardags också! Under gjordes den sällskap av Wilma mankiller cardigan, Bronte blouse och by Ti Mo hjärtlinne. Fina armbandet från Memic / Gardermoen fick också följa med.





8 kommentarer:

Anne sa...

SNYGGT! Och du har ju rätt - nu jädrar är det dags att Swain åker fram. Får titta på termometern först - kan inte ha lika tjock kofta som du för min är lite tight ;)
Kramar

Hilde sa...

Jädrar vad snyggt det var. Mankiller i powder eller hur? Kappan är ljuvlig, hade jag inte haft smutsiga blöta barn som måste bäras av och till så hade jag nog köpt en. Hör av dig om wrapen inte blir bra, men jag tror den kommer sitta perfekt på dig.
Kram

Viola sa...

Jättesnyggt! Tre stycken på lager är inte dåligt det heller ;)

Vi får väl ha en tävling någon gång hahaha! :D

Kram från V

Shopaholic sa...

WOW! Hur lyckas du ha en kofta som Mankiller under den fina kappan, det klarar inte jag. Min Swain Tweed coat sitter preciiiiis med en tunn kavaj under. Man måste nog vara så späd som du för att det ska gå ;-D
Kombotiger det är du det!
Tack för din fina kommentar här ovanför! Blir så smickrad ;-D
KRAM och ha en bra dag!!

Gamla mamman sa...

Frösötös - Jättenöjd med att ha använt den till vardags! Följ med på termometern :-)

Hilde - jepp, powder it is :-) Börjar bli orolig för att wrappen inte kommer alls... ska höra av mig till Stefanie idag igen. Men hör av mig om den kommer och inte passar!

Viola - ha ha, hade blivit en rolig tävling :-) Men kanske vi får vänta till nästa vargavinter så vi kan ha riktigt många lager!

Odd Molly-holic - Den är på gränsen till mig med men wilman är inte så tjock. Dvs, smal om överarmarna den också... Roligt du blir glad för kommentarerna, då blir jag också glad :-)

Kramar ni vackra mollyistas och ha en bra dag!

Lovilin sa...

Koftan är verkligen underbar! En sån modell som växer ju mer man ser den!

Lovilin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gamla mamman sa...

Linda - ja visst blir den bara bättre och bättre! Tyckte faktiskt inte alls om den när jag såg produktbilderna. Men jätteglad att jag slog till på en :-)

Kramar