fredag 15 april 2011

Baconpaj på väg till Sverige

Sambon och jag är också med. Men baconpajen och all annan mat tar störst plats. Man skulle tro vi skulle ta bussen till Namibia och inte Sverige! Orsaken är att tigern är ett kräset djur och sambon vågade inte chansa på att inget skulle falla i smak och köpte därför upp halva Deli de Luca ;-) Nu visade det sig att allt föll i smak, så vi har mer än nog att göra med att äta :-)

Det blir för-påsk besök hos la familia och jag längtar! Ska blli så mysigt att träffas igen. Och brodern och svägerskans nya hus är just klart och inflyttat så det ska bli sååååå spännande att se! I tillägg tar jag med mig modern till Freeport på söndag eller måndag - roligt det med! Säg till om någon Mollyista har vägarna förbi!

4 kommentarer:

Hilde sa...

Å Deli de Luca, jag drägglar:) Jag ska till Freeport under påskhelgen, men ingen dag är bestämd än.
Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha, ja Deli är bra :-) Skrev just till dig om Freeport - ska hålla utkik och köpa tunikan till dig om den finns!
Klem

Unknown sa...

Den där pajen ser mumsig ut:) Kram!

Gamla mamman sa...

Den var mumsig! Kram!