onsdag 13 april 2011

Odd Molly Combo - Faerie queen, Canna och Spoiler

Underbara Canna cardigan passar till allt! Också Star Wars blusen (dvs Faerie queen med utslagna jättepuffärmar) Ser nu att jag dock borde strukit blusen lite bättre... Bandet i Cannan är mörkt lilagrått och faktiskt inte alls olikt "vintage dark grey" på blusen. Har testat att knyta Canna cardigan bak, men tycker banden blev för korta och den föll inte så snyggt längre. Men kanske lika gärna det som att inte knyta alls. Under Faerien har jag spoiler tank i rose och till det grå jeans och kängorna från Nilson.







7 kommentarer:

Lindi Loo sa...

Superfint! Spoilern i sig är ljuvlig i den färgen och Faerie queene är en av vårens finaste toppar i mitt tycke!
Kram!

Gamla mamman sa...

Tack Lindiloo :-) Spoilerna använder jag jättemycket! Tycker de är lite bättre än efterträdarna. Och håller med om fairien - den är söt! Bättre i verkligheten än på produktbilderna

Kramar!

Odd me sa...

Så fint i hop! Canna cardigan är jättesnygg och blusen med :) Den har jag inte sett irl! Kram

Gamla mamman sa...

Tack Odd me :-) Nöjd med både blus och kofta, roligt när det är finare än på bild

Kramar

VivanDivanGoesFashion sa...

Den där blusen vinner mer och mer. Underbar med rosorna och jättefint med cannan över

Topnotch :-)
Kram
/Vivvi

Anne sa...

Den blusen är så söt och du är jättefin i den! Funkar tyvärr inte på mig - jag blir fyrkantig :(
Kramkram

Gamla mamman sa...

Vivvi - Tack söta! Håller med om blusen, den blir finare och finare. Finns kvar på DF om du är sugen :-)

Frösötös - Tack söta du också :-)

Kramar till er båda!