måndag 16 maj 2011

Paketöppning - Odd Molly cypress dress, Canna cardigan, Swedish hasbeens

Paketskörden överväldigande, så mycket nytt har jag nog aldrig fått samtidigt tidigare. :-) En liten smakprovs-provning - som blev en combo - har jag hunnit mellan bunadsskjorte-strykning (förklaring kommer imorgon för er som inte vet vad en bunadsskjorta är) och uppackning av stora resväskan; Odd Molly cypress dress från Ajabajas 24-timmars rabatt, Odd Molly Canna cardigan från DeepFlings ständiga valuta rabatt och de röda Swedish hasbeens by H&M med 25 % registreringsrabatt. Rosa är inte helt min färg, men det ser lite bättre ut i verkligheten och lite brunare blir jag ju till sommaren. Ljuvlig klänning i alla fall, och skorna jättesköna och härligt pigga och röda :-) Om det regnar blir det Korea-gummistövlarna på fötterna! Mer paketvisning så snart jag hinner. God natt!!





7 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Mästercombositör!

:-)
kram

Gamla mamman sa...

Och du är mästerlig på kommentarer - fantastiskt ord!! Tack och kram :-)

Anne sa...

Söt Tiger! Särkilt stövlarna ;)
Kram

Gamla mamman sa...

Tack rosen!
Kram

Hilde sa...

Oh lala vad snyggt. Jag är själv inte så glad i rosa, men du smittar:)
Kram

Jeanette sa...

Vilka härligheter du fick hem! :)
Kram

Gamla mamman sa...

Hilde - det smittar faktiskt med rosa. Är ju så fint på andra!

Jeanette - nöjd :-)

Kramar!