lördag 4 juni 2011

Bikinisesongen spiller ingen rolle - det er bedre med kanelbolle!

Jag som klagar över dålig skyltning i Norge tar tillbaka allt, och äter upp mina påståenden. Dvs, de slank ner tillsammans med nåt gott från Ben & Jerry's som ligger granne med United bakeries (som har gjort skylten), för den här skylten är den bästa jag sett och bikinisäsongen kan säkert glömmas bort av glass också! För oss som ändå har tänkt visa oss i bikini i sommar är Lindex fjärilsbikini ett hett tips; söt och glad med rejält tilltagna tygstycken (om bikinis nu någonsin kan påstås ha rejält tilltagna tygstycken) på nederdelen och bra passform på överdelen.

Nu ska den invigas - tillsammans med Pantern :-) Det här kommer bli en bra dag! Hoppas ni alla får en fantastisk dag!


7 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Underbar bild!
jag tror inte det blir bikini i år men man vet ju aldrig..:-)

kramkram och ha så skönt idag.

Josanne sa...

Haha... vilken fantastisk skylt! Jag skippar bikinin i sommar, fast om jag skulle ändra mig så gillade jag den du visar, riktigt fin!
Ha en bra dag! Kramar!

Nadia sa...

En paroll jag får anamma...kom precis hem efter misslyckad bikiniprovning - allt satt skitfult ochjag blev riktigt nedslagen - men jag får rycka upp mig och försöka igen!
Din nya bikini var i alla fall kanonsnygg!
Kram

Runa sa...

:-)...ja det var roligt. Och bikinin var snygg...riktigt snygg. Hoppas du har en härlig dag i värmen, här ska det också bli superduperväder idag...mot havet! Kramar

Odd me sa...

Haha den var bra! Och bikinin var jättefin! Missade den när jag var där men hittade en annan i samma modell som iof inte sitter så bra men det är nog inte bikinin det är fel på :)) Kram

Hilde sa...

Jag tar kanelbullen helt klart. Underbar skylt:) Sola i spoiler underdress och kasslerbyxa är perfekt tycker jag.
Kram

Gamla mamman sa...

Lingon - man ska aldrig säga aldrig! Men kolla in Hildes fina "bikini" annars, tror jag ska anamma den!

Josanne - nu när den är invigd kändes den inte alls väl tilltagen... ;-)

Nadia - vet precis hur det känns, finns ju inget värre än att prova bikinis. Och jeans för min del - slutar alltid med att jag går hem nedslagen och ledsen på riktigt :-( Men skylten är fenomenal, det är ju så man får tänka :-)

Runa - den var ok också på, men känner mig aldrig helt väl i bikini... Hoppas din dag var bra!

Odd me - jodå, jag är helt säker på att det faktiskt ÄR bikinin det är fel på! Har aldrig hört någon som har passat och kännt sig fin i en bikini.

Hilde - snygg "bikini" du har - den tror jag jag ska härma nästa gång! Fjärilsbikinin i all ära, men det känns inte så himla lustigt att gå runt i den på stranden...

Kramar på er, och hoppas ni slipper våndas över bikinisäsongen och äter kanelbullar istället!