fredag 3 juni 2011

UTMANINGEN - Lila veckan - Odd Molly Full bloomers, Begonia cardigan

Oj så varmt och skönt det är idag! Tog mig tidigt från jobbet och låg sen och slappade i parken, innan jag gick till posten och hämtade ett paket från Lisen :-) Innan dess var HM-tröjan från förra seklet anständigheten (har inte bara axlar på jobbet), men efter postbesöket blev det Odd Molly Begonia i dark magnolia. Också Bloomersen har invigts idag! Tänkte det var så få på jobbet idag så vågade ta dem. Trivdes jättebra och kommer våga med full uppsättning kollegor också. Klänningen är en annan gammal vapendragare, från Sorbet, liksom skorna som jag tror jag köpte med Piff på Bianco när vi var nyinflyttade i Oslo. Har hållit sig förvånansvärt bra!

Nu väntar grillning hos Guldlock och sen konsert! God afton finingar och njut av sommaren!










8 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Jättesnygg kombo! och de där överarmarna som du skickade har inte kommit fram än? De behöver efterlysas hos posten...:-)
Första och andra bilden är perfekta ju...fast de senare är inte dumma heller.
Nu blir det premiärgrillning i kväll hos oss...tjoho.
Ha det så fint ni med!
kram

Anne sa...

Fina fina Tigern :) Visst är Begonian härlig - nu känns det omöjligt att tänka mig att jag tvekade om den skulle få stanna . Ha en rolig kväll!
Kram

Odd me sa...

Vilken underbar kombo! Supersnyggt ihop med begonian :) Synd att jag inte kunde ha den.. Kram

Hilde sa...

Supersnygg kombo!! Visst är magnolia en härlig färg?
Kram

Nadia sa...

Ljuvliga färger och mönster!
kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Vad tjusigt! Precis den begonian hade jag i tankarna att försöka hitta till mina full bloomers. Det var verkligen en hit och klänningen i lila var ju klockren till. Superfin är du!

Tror jag börjar min färgvecka på måndag så blir det en hel vecka :-)
Har nog bestämt vilken färg det blir hi hi...blir nog inte lila tyvärr för det skulle jag nog inte ha nog till en vecka...

Kram
/Vivvi

Unknown sa...

Jättefin klänning! Imponerande mängd lila plagg du äger:) Kram

Gamla mamman sa...

Tack ni fina tjejer - blir så glad över att hitta era söta kommentarer här :-)

Lingon, ska efterlysa dem ;-) Hoppas ni hade en bra premiärgrillning!

Rosen, den är underbar! Vissa plagg fattar man inte att man klarade sig utan!

Odd me, säker på att den inte passar? Nöjd med köpet :-)

Hilde, Magnolia är jättefin! Tänker man kan ha den året om faktiskt

Nadia, tack, kände mig ganska fin men ändå lite tuff

Vivvi, å vad roligt!!! Ska bli spännande att se vad du hittar på :-)

STOR KRAM TILL ER!