söndag 26 juni 2011

Duracell-kanin

Det bara spratt i benen igår - studsade runt som en kär känguru och lyssnade på riktigt poppig musik. Därav dagens i suddig form a la Duracell-kanin :-) Nån som kan gissa vad det är? Kan för övrigt rapportera om att Duracell-kaniner inte heller kan stå på i en evighet och jag var utmattad som en zombie innan jag gick och la mig igår - och sov nästan 10 timmar i natt!! Nu är det lite duracell-kanin varning igen och jag har utnyttjat energin till tvätt, jobb, blomvård och sång.






4 kommentarer:

Nadia sa...

Du är suddig men fin i din Wunder underdress :-)
Kram!

Odd me sa...

Roliga bilder :) Kram

Lingonberrie sa...

Härlig du är!

kram

Gamla mamman sa...

Nu har jag slutat studsa - ska gå och lägga mig :-) Bra gissat Nadia!

Kram och god natt på er