tisdag 5 juli 2011

Odd paket till jobbet

Först - tack till alla er som önskade trevlig helg, uppskattas väldigt :-) Så, när vi kom hem igår kväll hängde en post-it lapp på porten; till mig från FedEx! Som hade försökt leverera ett paket. Kunde självklart inte vara nåt annat än Odd Molly pre-fall från DeepFling, men var ju ändå lite spännande. Och aningen nervöst - var har de nu gjort av mina kläder?? Ringde till FedEx i morse och skulle boka en ny leveranstid. Men det hade bara utkörning på dagtid idag - så det fick bli jobbadressen. Och nu låg paketet i min posthylla :-) Visar innehåll och en hel del annan pre-fall provning så snart jag hinner!

6 kommentarer:

Hilde sa...

Välkommen hem! Nu ska det bli spännande att se dina fynd:)
Kram

Gamla mamman sa...

Tack tack - skönt att vara tillbaka i blogglandia :-) Kram

Tindy sa...

Welcome hem Tigern:) kram kram =)

Gamla mamman sa...

Tack :-) Jättebra helg, men visst har man saknat jobbet... NOT! Dock kul att blogga och "prata" med er :-)

Kram

Anne sa...

Välkommen hem! Jag fick paket från Full Circle Star i dag och är hur glad som helst .))
KRAM

Gamla mamman sa...

Tack rosen - kan tänka mig du står och studsar i hallen nu igen :-)

Kram kram