fredag 29 juli 2011

Semester

Jag har semester och bloggen med mig! Har köpt 10 minuters surftid bara för att säga hej allihopa och berätta att jag lever :-) Vi är i Bohuslän och njuter av fantastiska sommardagar. Korsika var visserligen en hit men ingenting slår ju skandinavisk sommar. Vi latar oss på badbryggor, cyklar, är i Smögen, spelar minigolf, grillar och idag har vi paddlat havskajak. Har glömt kamerakabeln hemma så det blir inga kort härifrån; istället får ett kort från sjön hemma i lilla orten förr-förra sommaren vikariera.

Hoppas ni alla har en riktigt fin sommar! Får se när jag återkommer, men kanske blir det något mer Korsikainlägg eftersom jag har korten klara därifrån.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nyt tiden! Vi har abstinenser etter dere også!!

Klem fra løven på grefsen

Gamla mamman sa...

Hej løven!! tack för sms - hoppas ni hade kul igår!

Ses snart igen, kram från tigern