söndag 10 juli 2011

Sorterar, rensar och säljer

Sambon är visserligen hemma, men han är trött, vädret är grått och jag har inte haft en enda plan i eftermiddag. Så här sorteras och rensas det för fulla muggar! Sånt jag aldrig brukar känna att jag har tid till, men idag har dagen av någon anledning kännts lång. Började med Odd Molly tagsen - och blev ganska chockad och förfärad över hur många det var! Men visst ser det inte så illa ut när det ligger prydligt i asken? Nog finns det trots allt plats för ett par till?

Så gick jag loss på kläder och skor. Har alltid ganska bra ordning i garderoberna men på tid att rensa ut lite. Kommer lägga ut en del här för att se om någon är intresserad. Hur ofta brukar ni sortera och rensa bland sånt man samlar på sig?

Så här fint blev det i skohyllan!

Det här får lämna plats åt annat!

Oj, var det så många...


Ser bättre ut sorterat :-)

3 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Vilken fiffig skohylla och shit vad många tags du har...:-)

Kram
/VIvvi

Tindy sa...

Den där söta lilla kombon i förra inlägget är ju hur fint som helst och den där drinken var ju minst lika söt=) Har inte kunnat kommentera på din blogg.. vet inte vad det är med blogger..
Jooo, de där beige stövlarna..Hurdan klack har de??
kram kram :)

Gamla mamman sa...

Vivvi - jag vet... blev liksom lite illa till mods av alla... Då känns det skönt att rensa i alla fall!

Too di loo - tack söta. Men du har kunnat kommentera :-)

Stövlarna har ca 5 cm grov klack, de är i storlek 38. Lite Primebootsaktiga i modellen, men aningen högre.

Kramar!