söndag 7 augusti 2011

Freeport fynd - äntligen!

Jippiiiiiiii - gissa om jag blev glad när jag såg en spoiler dress i Dark powder på Odd Molly butiken?! Gissa om jag blev överlycklig när det var en 1:a och bara kostade knappt 400 pengar?! Gissa om den fick följa med hem!?

Annars hade de hängt fram en del från hösten 2010; silkesklänningar och blusar, Alchemistry dress, Wig wam, Mononoke dress, velourisar etc. Så ring och kolla om ni är intresserade av något, de skickar om man inte har möjlighet att åka dit.



4 kommentarer:

Hilde sa...

Vad roligt att du fick tag på spoilern. Hur tycker du klänningen du har på sista bilden är? Jag tycker den är så snygg, men en del skriver att den framhäver magen, och då är det inget för mig tyvärr.
Kram

Lindi Loo sa...

Nu har jag läst ikapp mig på din blogg. Jeanskombosarna är underbara, cannan verkar vara designad till just dig! Och sicka goa kissar!!! Livsnjutare av fulla mått. Härligt att du fick fynda i Freeport också. Spoilern är verkligen superfin!

Kram och ha en fin dag,
Loo

Anne sa...

Grattis! Jag brukar bla ha min under 9th sweater i powder - passar finemang :)
Kram

Gamla mamman sa...

Hilde - den framhäver magen ja, det ser du på mig med :-) Synd, för annars är den jättesöt. Ganska urringad och smal i övrigt också.

Loo - välkommen tillbaka :-) Känner mig hemma i Cannan, tack för söta kommentarer!

Rosen - Hm, en 9th i powder borde jag altså leta efter. Har den bara i chalk.

Kram kram!