tisdag 9 augusti 2011

Möt Alladin

Jobbar faktiskt idag. Har två dagar i Oslo utan planer så då stack jag inom jobbet och sparar lite semester till senare. Känns riktigt ok faktiskt. Och så tar jag lite pauser emellanåt, som nu :-)

Mamma och pappa har nya grannar sen i våras. Och i helgen blev det påökning hos det unga, söta paret som har flyttat in - Alladin! Vi fick hälsa på honom innan vi åkte i söndags. En ursöt Shih tzu valp som mest liknar en ullboll, omöjligt att säga om han sitter eller står :-)







7 kommentarer:

Anne sa...

Oj vill ha!!! Saknar verkligen att inte ha djur numera.
Kram

Unknown sa...

Vilken sötnos! Kram

elvira sa...

våran lilla alladin har blivit kändis! underbart!! hoppas han e lika söt nästa gång ni kommer. =)

VivanDivanGoesFashion sa...

Åååå vilken liten sötnos :-) Hundvalpar och kattungar är nog det sötaste som finns...

Kram
/Vivvi

Gamla mamman sa...

Rosen - jag med!! Sambon vägrar katt så jag får väl börja tänka hund.

Linda - visst är han underbart söt :-)

Elvira - men hej! Så kul att du hittade hit. Han är säkert lika söt nästa gång, helt ljuvlig är han den lille hårbollen!

Vivvi - håller med, det finns inget sötare än små kattungar och hundvalpar!

Kram och god natt flickor!

Jeanette sa...

Åh jag blir helt hundsjuk ju....vilken mysig en.
Kram

Gamla mamman sa...

Eller hur, man bara vill ha :-)
Kram!