måndag 12 september 2011

by Ti Mo på stan

De här har jag glömt - höstens nya by Ti Mo premiärgås på stan! Och jag har precis fått en ros av Arbeiderpartiet. Missade Jonas Gahr Støre med en bråkdel av en sekund. Grrrr. Hade liksom tagit sig bättre ut att få den av honom. Tänk - här kan utrikesministern gå omkring på huvudgatan och dela ut blommor. Vilken fantastisk del av världen vi lever i! Tillbaka till väsentligheterna; klänning i tunnt silkesaktigt tyg och kofta
i ull/silkesblandning. Båda med fina spetskanter. Under standardunderklänningen som sticker ner lite. Och så Odd Molly Lotta Lotta long jacket över.












8 kommentarer:

Tindy sa...

Hur vackert som helst!! Men det är du ju alltid lilla tiger:)

Hilde sa...

Tänk om det var Jens? Få se ett litet frikort på riktigt:) Du är skitsnygg i din outfit.
Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Åååå vad fin du var i den stassen :-)

Inte dåligt att få rosor av en minister, var ju synd att du missade det

kram
/Vivvi

Lingonberrie sa...

Vad fin klänning! Var den också by Ti Mo? Gillade den skarpt.

kramar och trevlig tigerkväll

Nena sa...

Oh så fint detta var! har en by timo på väg till mig i detta nu? kanske den dimper ner redan imorgon??!!
Kram

Lindi Loo sa...

Underbar hela outfiten med kängor och rubbet. Har sagt det förr...I LOVE By Ti Mo!!!
Kram!

Unknown sa...

Jättevackra bilder, du var kanonsöt i de där kläderna.

Ti-Mo gör så sköna kläder, jag tänker hela tiden att jag vill ha men så blir jag snål. Konstigt att det inte gäller Mollysar. *hmmm*

Har i alla fall fyndat en tröja med lång ärm som jag ska ha till vintern.

Ha de mysigt i morgon, själv ska jag till Linda och klippa mig och tona håret. =)

Kraaaaaaaaaam

Gamla mamman sa...

Too di loo - Tack söta!

Hilde - I know! Gissa varför jag har vankat på Karl Johan? ;-)

Vivvi - kul att de är ute själva, känns förtroendeingivande.

Lingon - Ja, den är också Ti Mo, tycker väldigt mycket om den

Nena - Å vad kul, hoppas den kommer imorgon!

Loo - visst är det fint! Kul att blanda upp med mollysarna

Maria - Konstigt det där, jag blir också snål på vissa saker. Skor t ex! Och så kan jag köpa en svindyr sjal eller nåt från OM... Blir kul att se din kofta! Ha så kul med Linda i frisörstolen! Jag ska på ett välbehövligt frisörbesök på onsdag

God natt allihop, och ha en fin dag imorgon! Tack för era fina kommentarer. Kram!