tisdag 13 september 2011

Dagens hjälte

God morgon! Kommer ni ihåg det förlorade kupongkortet? Idag gick jag till kiosken igen. Skam den som ger sig! Och när det var min tur såg jag i ögonvrån att killen jag köpte kortet av jobbade idag. En liten gnista hopp tändes (vad gör man inte för 300 spänn liksom...). Förklarade saken för expediten som gick bort till killen ifråga. Och gissa om jag blev glad när han kom till min kassa och sa: "Dig kommer jag ihåg - du glömde kupongkortet här, du ska förstås få ett nytt!" Det är dagens hjäte det! Tack och pris för vänlighet :-)

4 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Härligt med ärliga människor. Blir man alltid lika glad för :-)

och 300 extra till dig att shoppa för i Göteborg kanske hi hi

Kram
/Vivvi

Anne sa...

Lycka :)
KRAM

Hilde sa...

Underbart!
Kram

Gamla mamman sa...

Vivvi - ha ha, kanske kan få en halv portmonä på rea? :-)

Rosen och Hilde - tänk att man kan bli så glad för så lite :-)

Kramar!