torsdag 8 september 2011

En grå dag

Jättemysigt igår med tjejerna på besök, vi var 10 stycken och jag gjorde den goda kycklinggrytan, fick blommor och paket :-) Nu har jag firat födelsedag i dagarna fem!! Och har varit en så bra vecka med mamma hos mig efter en härlig helg i fjällen. Mysigt och roligt, vi ses ju inte så ofta. Men så kommer vardagen ikapp och jag har en grå dag, trots att solen skiner för fullt för första gången på länge. Känns inte alls kul att mamma åker, och sambon är på kurs hela veckan så vi ses inte förrän alldeles för sent på söndag :-( Dessutom köpte jag ett nytt kupongkort på stationen i morse för 300 spänn - som jag glömde vid kassan (eller jag fick det aldrig i handen rättare sagt)! När jag ringde tillbaka efter upptäckten kunde de inte göra något. Usch så irriterande! Som pricken över i är jag dessutom urtrött och måste upp kl 5 imorgon!

Ok, bagateller i det stora hela, men känner mig ändå inget glad idag. Hoppas det blir bättre utöver eftermiddagen. Hoppas ni har en bra dag i alla fall!

5 kommentarer:

Anne sa...

Kände precis som du i morse och höll nästan på att börja gråta i Tunnelbanan men nu helt plötsligt är jag mycket gladare - hoppas det blir så för dig också :)
Kram söta

VivanDivanGoesFashion sa...

Usch, såna där dagar är ju bara för jobbiga! Hoppas du får en bättre dag imorgon med mycket sol och färg och flyt...

Kramar
/Vivvi

Gamla mamman sa...

Rosen - tack för uppmuntrande ord, och faktiskt skönt att veta att man inte är ensam :-) Jag fällde en tår på väg till tåget i morse...

Vivvi - det hoppas jag med! Tack för söt kommentar!

Stor kram till er!

Unknown sa...

Usch vad störigt med biljetterna :-(
kram till dig!!

Gamla mamman sa...

Ja, blev urirriterad! Tycker gott jag bara kunde fått en ny - de måste ju ha en för mycket i sin behållning.

Kram tillbaka