torsdag 15 september 2011

Myspys

God afton bloggisar! Här sitter jag på ett motell (som i broschyren utger sig för att vara ett fancy hotell), ensam, med en skorrande TV med myrornas krig-aktig bild och ser på danska valvakan (stod att det var gratis filmkanalER - men det är en enda; TV 1000, med nån dålig arabisk film utan text...). Det är ca 45 grader inomhus, luktar rök och soffan är stenhård. Dessutom är det ingångsdörr direkt ut på första våning (riktigt motellstuk) så jag vågar knappt öppna fönstret och vågar definitivt inte berätta var jag är. Riktigt, riktigt mysigt alltså! Tur det bara är en natt. Och tur att jag köpte med mig en Troika - annars hade jag förgått :-)



4 kommentarer:

Hilde sa...

Du har i alle fall en Troika, og det er godt:)

Gamla mamman sa...

Trøster meg med den :-)

Anne sa...

Jisses - ibland har man verkligen otur när man reser :( har ju sett senare att det gick bra och att du fick lite luft. Är Troika choklad???
Kram

Gamla mamman sa...

Ja, jag fick både andats och sovit gott :-) Och nu vet du vad Troika är!

Kram