söndag 2 oktober 2011

Dimma och Molly-lycka

Odd Molly-träffen avklarad, och tigern tryggt hemma igen! Det här var verkligen inget att vara nervös över - vilka söta tjejer jag har fått träffa, det var en jättelyckad dag igår. TACK TILL ALLA SOM GJORDE MIN DAG SÅ BRA! :-) Det blev t o m en liten extra-date med Odd me på Statoilstationen vid Ullevi idag innan Hilde och jag susade norrut - himla skoj.

Och vilken fin höstdag vi hade igår - 20 grader och strålande sol. Ullkoftan blev i varmaste laget och det var ingen hit att prova något, men det hindrade ju inte att ett par... tre... några få... en del... saker fick följa med hem (visning kommer!) Tills vi kom till Freeport - som hade jättebra urval den här gången - då låg dimman tät och det liksom hängde regndroppar i luften. Tät dimma, helt öde Freeport och bäcksvart kväll är inte en bra kombination om man vill komma ut, hitta fram och hinna med tåget. Jag och två Mollysystrar irrade omkring i kusliga kvällen en bra stund innan vi hittade ut genom en minimal dörrspringa och fick nosat upp lite kvarvarande personal genom en stängd persienn! Tur man inte var ensam :-)

Var är utgången tro...?

Här var det stängt...
Äntligen på utsidan!

6 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Jag fattar inte heller varför jag var så nervös. Sååå himla kul hade jag och så fina tjejer :-)

Såååå kul att träffa dig och jag hoppas det blir fler gånger

Kram fina
/Vivvi

Unknown sa...

Snacka om spök-stad! Ser ut dom om helgen var riktigt bra, har haft koll på er via bloggarna! Kram

Hilde sa...

Ja, varför var vi närvösa? Tack igen för en trevlig helg, och tack för turen hem.
Kram

Septemberflikka sa...

Haha, ja vilken tur att vi hittade ut till slut. Annars hade risken varit överhängande att vi åkt dit på lite morgonshopping också ;-). Jättekul att ses, hoppas det blir fler gånger. Kram

Josanne sa...

Vi var några som var med om exakt samma sak på Freeport under Mollyträffen för ett år sedan så jag fattar absolut din känsla... Brrr
Annars verkar ni ju haft det kanon, har tjuvföljt er lite via bloggarna. Kul att ni fick träffat Odd me också.
Kram!

Gamla mamman sa...

Vivvi - typiskt att man oroar sig för allt möjligt dumt. Himla roligt att det blev en sån bra dag! Hoppas också vi ses snart igen!

Linda - verkligen spökligt! Jättebra helg, hoppas vi ses nästa gång :-)

Hilde - Vi får lära - vi har ju inget att vara nervösa för :-) Men det var lite som att gå på date! Hoppas sista biten hem gick bra.

Septemberflikka - Ha ha, då var det VÄLDIG tur att vi hittade ut; kreditkortet tål nog inte mer nu ;-). Skoj att ses - hoppas det blir fler gånger!!

Josanne - till nästa gång kanske de sätter upp stora självlysande skyltar då :-) Synd du inte var med - hoppas vi får träffats en annan gång om inte så länge!

Kramar till er alla!